L'industria di a carta cuntinueghja à riprende bè

Fonte: Securities Daily

A nutizia di CCTV hà dettu chì, secondu l'ultime statistiche publicate da a Federazione di l'Industria Leggera di a Cina, da ghjennaghju à aprile di questu annu, l'operazione ecunomica di l'industria ligera di a Cina hà cuntinuatu à rimbalzà à una bona tendenza, furnendu un sustegnu impurtante per u sviluppu stabile di l'ecunumia industriale, di a quale l'industria di a carta hà aghjustatu un tassu di crescita di u valore di più di u 10%.

U ghjurnalistu di "Securities Daily" hà amparatu chì un numeru d'imprese è analisti sò ottimisti nantu à l'industria di a carta in a seconda metà di l'annu, l'apparecchi domestichi, a casa, a crescita di a dumanda di e-commerce, u mercatu internaziunale di i cunsumatori hè in crescita, a dumanda di prudutti di carta pò vede una linea alta.
E statistiche di a Federazione di l'Industria Leggera Cinese mostranu chì da ghjennaghju à aprile di questu annu, l'industria ligera cinese hà ottenutu un redditu operativu aumentatu di 2,6%, u valore aghjuntu di l'industria ligera sopra à scala hè aumentatu di 5,9%, è u valore di l'esportazioni di l'industria ligera hè aumentatu di 3,5%. Frà questi, u valore aghjuntu di a fabricazione di carta, di i prudutti plastichi, di l'elettrodomestici è di altre industrie manifatturiere hè aumentatu di più di 10%.

un

L'industria cartaria di punta pò adattà attivamente a struttura di u produttu per risponde à a ripresa di a dumanda in casa è à l'esteru. U dirigente senior hà dettu: "In u primu trimestre di quest'annu, a pruduzzione è e vendite sò state affettate da i fattori di a Festa di Primavera, ùn anu micca riesciutu à realizà pienamente u so putenziale, è si sforzanu di ottene a piena pruduzzione è vendite in u secondu trimestre, di piglià attivamente a quota di mercatu è di migliurà a soddisfazione di i clienti". Attualmente, a struttura è a qualità di u produttu di a cumpagnia stanu diventendu sempre più stabili, è a differenziazione di u produttu è l'incrementu di l'esportazione diventeranu u focu di a rivoluzione.

A maiò parte di e persone industriali anu espressu ottimisimu nantu à a tendenza di u mercatu di a carta: "A dumanda di carta à l'esteru si riprende, u cunsumu in Europa, America di u Nordu, Mediu Oriente è altri lochi hè in crescita, l'imprese riforniscenu attivamente l'inventariu, in particulare a dumanda di carta domestica aumenta". Inoltre, e recenti attriti geopolitichi si sò intensificate, è u ciclu di trasportu di e rotte hè statu prulungatu, ciò chì hà ancu aumentatu l'entusiasmu di i cummercianti à valle à l'esteru per rifornisce l'inventariu. Per l'imprese di carta domestiche cù attività d'esportazione, questa hè a stagione di punta.

b

L'analista di l'industria ligera di Guosheng Securities, Jiang Wen Qiang, hà dettu chì u segmentu di u mercatu hà dettu: "In l'industria cartaria, parechji segmenti anu pigliatu l'iniziativa in a publicazione di signali pusitivi. In particulare, a dumanda di carta da imballaggio, carta ondulata è filmi à base di carta per a logistica di l'e-commerce è l'esportazioni oltremare hè in crescita. A ragione hè chì a dumanda in l'industrie à valle cum'è l'elettrodomestici, l'elettrodomestici, a consegna espressa è a vendita al dettaglio hè in crescita, mentre chì l'imprese domestiche stanu creendu filiali o uffici à l'esteru per risponde à l'espansione di a dumanda oltremare, ciò chì hà un effettu pusitivu di attrazione". Sicondu u ricercatore di Galaxy Futures Zhu Sixiang: "Recentemente, un numeru di cartiere sopra à a scala anu emessu aumenti di prezzi, ciò chì stimulerà u sentimentu bullish di u mercatu". Si prevede chì da lugliu, u mercatu domesticu di a carta si sposterà gradualmente da a bassa stagione à a stagione di punta, è a dumanda terminale passerà da debule à forte. Da a perspettiva di tuttu l'annu, u mercatu domesticu di a carta mostrerà una tendenza di debulezza è dopu di forza".


Data di publicazione: 19 di ghjugnu 2024