Statu di inversione di a catena di l'industria di a pasta è di a carta

Fonte da Wisdom Finance

Huatai Securities hà publicatu un rapportu di ricerca chì dapoi settembre, a catena di l'industria di a pasta è di a carta hà vistu signali più pusitivi da u latu di a dumanda. I pruduttori di carta finita anu generalmente sincronizatu i so tassi di partenza cù a riduzione di l'inventariu.

I prezzi di a pasta è di a carta sò generalmente in crescita, è a prufittuità di a catena industriale hè migliurata. Credenu chì questu riflette u fattu chì l'industria ùn hè micca luntana da u puntu d'equilibriu offerta-dumanda in u cuntestu di a stagione di punta. Tuttavia, da l'altra parte, postu chì u periodu di liberazione di l'offerta di punta di l'industria ùn hè ancu passatu, l'inversione di l'offerta è di a dumanda puderia esse ancu troppu prestu.

In settembre, alcune di e principali cumpagnie di l'industria anu annunziatu un rallentamentu in a custruzzione di certi prughjetti, si prevede chì a forte crescita di l'offerta di a catena di l'industria di a pasta è di a carta divergerà in u 2024, è si prevede chì a nova offerta di alcune varietà rallenterà, ciò chì aiuta à u riequilibriu di l'industria.

Cartone ondulatu: l'inventarii di e cartiere sò calati à un livellu bassu, sustenendu l'aumentu di i prezzi

Grazie à a stagione di punta di cunsumu di a Festa di Metà Autunnu è di a Festa Naziunale è à u rifornimentu di l'inventariu à valle, e spedizioni di cartone ondulatu sò cresciute assai dapoi settembre. U almacenamentu hè calatu da 14,9 ghjorni à a fine d'aostu à una media di 6,8 ghjorni (à u 18 d'ottobre), un livellu bassu in l'ultimi trè anni.

A ristrutturazione di u prezzu di a carta hà acceleratu dopu à settembre è hè rimbalzata di +5,9% da a mità d'aostu. A crescita di a capacità di cartone ondulatu hè prevista di rallentà significativamente in u 2024 paragunatu à u 2023, postu chì e cumpagnie principali rallentanu a custruzzione di certi prughjetti. Aspettanu livelli d'inventariu più bassi per sustene i prezzi di u cartone ondulatu in a stagione di punta. Tuttavia, dapoi aostu, a nova capacità di pruduzzione hà acceleratu, è a basa per l'inversione di l'offerta è di a dumanda ùn hè ancu solida, o 1H24 deve ancu affruntà una prova di mercatu più severa.

sbs (1)

Tavola d'avoriuStabilizazione di l'offerta è di a dumanda in a stagione di punta, s'avvicina un scocu di l'offerta

Dapoi settembre,C1s Tavola d'AvorioL'offerta è a dumanda di u mercatu sò relativamente stabili, à u 18 d'ottobre, l'inventariu paragunatu à a fine d'aostu -4,4%, ma sempre à un livellu altu in l'ultimi anni. Catalizati da a rapida crescita di i prezzi spot di a pasta di carta in l'ultime duie settimane, i prezzi di u cartone biancu sò aumentati di novu dopu à a Festa Naziunale. Se l'implementazione hè in piazza, si prevede chì i prezzi attuali di u cartone biancu rimbalzeranu di 12,7% paragunatu à a mità di lugliu. Cù u cumpletamentu di l'installazione di grandi impianti.Carta d'arte bianca C2sprughjetti in Jiangsu, a prossima tappa di scossa di furnimentu s'avvicina, i prezzi di cartone biancu più tempu di riparazione ùn pò micca esse abbundante.

sbs (2)

Articulu culturale: a ripresa di i prezzi dapoi lugliu hè significativa

A carta culturale hè a carta finita più veloce cù a ripresa di prezzu più rapida dapoi u 2023, offsetcartaècarta d'artei prezzi sò rimbalzati di 13,6% è 9,1%, rispettivamente, paragunatu à a mità di lugliu. Nova capacità di pruduzzione percarta culturaleSi prevede chì tornerà à a nurmalità in u 2024, ma u 2023 hè sempre à u piccu di u lanciu di capacità. Aspettanu chì ci saranu sempre 1,07 milioni di tunnellate / annu di capacità chì saranu messe in pruduzzione à a fine di l'annu, è una sfida di mercatu più grande puderia ancu vene in 1H24.

sbs (3)

Pulpa: A stagione di punta catalizeghja a ripresa di u prezzu di a pulpa, ma a tensione di u mercatu s'hè allentata

Inseme cù u migliuramentu di a dumanda di punta di a stagione, tutti i tipi di carta finita anu avutu una diminuzione più generale di l'inventariu è un aumentu di u ritmu di partenza in settembre, a dumanda naziunale di pasta hà ancu prufittatu di questu, à a fine di u mese i stocks di pasta in i principali porti di a Cina sò calati di 13% paragunatu à a fine d'aostu, a più grande calata in un mese di quest'annu. L'aumentu naziunale di pasta di foglia larga è di conifere da a fine di settembre, rispettivamente, hè aumentatu rapidamente di 14,5% è 9,4%, e principali fabbriche di pasta di l'America Meridionale anu ancu recentemente aumentatu u prezzu di a pasta in Cina in nuvembre di 7-8%).

Tuttavia, dopu à a Festa Naziunale, a tensione in u mercatu domesticu s'hè alleviata postu chì a dumanda à valle hè rallentata à i margini è i cummercianti d'impurtazione di pasta anu ancu aumentatu e spedizioni. Aspettanu chì u 2023-2024 sia u piccu di u lanciu di a capacità di pasta chimica, è cù a maiò parte di a nova capacità di pasta di materia prima chì vene da regioni di pruduzzione à bassu costu, u riequilibriu di l'offerta è di a dumanda di pasta pò ancu stà incompiutu.


Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2023