Siccomu e famiglie, soprattuttu in i zoni urbani, anu vistu i so redditi aumentà, i standard di igiene sò aumentati, una nova definizione di "qualità di vita" hè emersa, è l'umile usu di ogni ghjornu di carta di casa cambia in silenziu.
Crescita in Cina è Asia
Esko Uutela, attualmente editore in capu di un rapportu di ricerca cumpletu per l'affari mundiale di tissuti di Fastmarkets RISI, hè stata specializata in i mercati di tissuti è fibre riciclate. Cù più di 40 anni di sperienza in u mercatu glubale di i prudutti di carta, dice chì u mercatu di tissuti cinese hè assai forte.
Sicondu u Cumitatu Prufessiunali di Paper Paper di a China Paper è u sistema di dati cummerciale Global Trade Atlas, u mercatu cinese hè in crescita di 11% in 2021, chì hè impurtante per sustene a crescita di carta di casa globale.
Uutela aspetta chì a dumanda di carta di casa cresce da 3,4% à 3,5% questu annu è in i prossimi anni.
À u listessu tempu, u mercatu di carta di a casa hè affruntatu sfide, da a crisa energetica à l'inflazione. Da una perspettiva di l'industria, u futuru di a carta di a casa hè prubabilmente unu di partenarii strategichi, cù parechji pruduttori di pasta è i pruduttori di carta di casa chì integranu e so attività per creà sinergie.
Mentri u futuru di u mercatu hè chinu di incertezza, fighjendu avanti, Uutela crede chì u mercatu Asian hà da ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di tissutu. In più di a Cina, i mercati in Tailanda, Vietnam è Filippine sò ancu cresciuti ", hà dettu Paolo Sergi, direttore di vendita di l'attività di carta è igiene per a casa di UPM Pulp in Europa, aghjustendu chì a crescita di a classe media cinese in l'ultimi 10 anni. hè stata veramente a "grande cosa" per l'industria di a carta di casa. Unisce questu cù a forte tendenza versu l'urbanizazione è hè chjaru chì i livelli di redditu sò aumentati in Cina è chì parechje famiglie cercanu un modu di vita megliu ". Ellu predice chì u mercatu di tissuti glubale puderia cresce à un ritmu annuale di 4-5% in i prossimi anni, guidatu da l'Asia.
I costi di l'energia è e differenze di struttura di u mercatu
Sergi parla di a situazione attuale da a perspettiva di un pruduttore, nutendu chì oghje i pruduttori di tissuti europei sò affruntati à costi energetichi elevati. Per via di questu, i paesi induve i costi di l'energia ùn sò micca cusì elevati puderanu pruduce più granderotuli di genitori di cartain u futuru.
Questu veranu, i cunsumatori europei sò tornati nantu à u trenu di vacanze di viaghju ". Cume l'alberghi, i ristoranti è i servizii alimentari cumincianu à ricuperà, a ghjente viaghja di novu o si socializeghja in lochi cum'è ristoranti è caffè. Sergi hà dettu chì ci hè una grande differenza in u percentualità di vendite in u segmentu trà i prudutti etichettati è di marca in queste trè zone principali ". In Europa, i prudutti OEM contanu circa 70% è i prudutti di marca per u 30%. In l'America di u Nordu, hè 20% per i prudutti OEM è 80% per i prudutti di marca. In Cina, invece, i prudutti di marca custituiscenu a maiò parte per via di e diverse modi di fà affari ".
Tempu di Postu: Feb-18-2023