Sicondu e statistiche doganali, in i primi trè trimestri di u 2023, i prudutti di carta di a casa di a Cina anu cuntinuatu à mostrà una tendenza di surplus cummerciale, è ci hè statu un aumentu significativu sia in quantità sia in volumi d'esportazione. L'impurtazione è l'esportazione di prudutti d'igiene assorbenti cuntinueghjanu a tendenza di a prima mità di l'annu, cù l'impurtazioni in diminuzione annu à l'annu è l'esportazioni cuntinueghjanu à cresce. L'impurtazioni di salviette umide sò calate significativamente annu à l'annu, mentre chì l'esportazioni aumentanu ligeramente. A situazione specifica di l'importazione è l'esportazione di diversi prudutti hè analizata cum'è seguita.
Paper di casa
Importà
In i primi trè trimestri di u 2023, u voluminu impurtatu di carta domestica era di circa 24 300 tunnellate, basicamente u listessu di u periodu di l'annu passatu, è a carta di casa impurtata era principalmente perrollu parenti, cuntendu 83,4%.
Attualmente, u mercatu di carta domestica in Cina hè principarmenti per l'esportazione, è a produzzione domestica di a produzzione di carta domestica è e categurie di produttu sò stati capaci di risponde à a dumanda di u mercatu lucale, è l'impattu di u cummerciu di impurtazioni in Cina.carta di casau mercatu hè minimu.
Esporta
In i primi trè trimestri di u 2023, u voluminu di l'esportazione è u valore di a carta di a casa aumentò significativamente annu à l'annu, cuntinuendu a tendenza di u surplus di l'esportazione in a prima mità di l'annu, a situazione hè bona!
U voluminu tutale di l'esportazione di carta di a casa hè stata di 804 200 tunnellate, un incrementu annu di 42,47%, è u valore di l'esportazione hè stata di 1,762 miliardi di dollari americani, un aumentu di 26,80%. U più grande aumentu annu in l'espurtazioni per uroll jumbo, Se per u voluminu di l'esportazione, l'esportazioni di carta di a casa sò sempre principarmenti per i prudutti di carta finiti (cum'è carta igienica, carta di fazzoletto, tissue faciale, tovaglioli, tovaglioli di carta è etc.), cuntendu 71,0%. Da u puntu di vista di u valore di l'esportazione, u valore di l'esportazione di i prudutti finiti hà cunsideratu 82,4% di u valore di l'esportazione tutale, affettatu da l'offerta è a dumanda di u mercatu, tutti i tipi di i prezzi di l'esportazione di i prudutti finiti anu calatu.
Prodotti di igiene assorbenti
Importà
In i primi trè trimestri di u 2023, u voluminu di l'importazione di prudutti d'igiene assorbenti era solu à 3,20 milioni di tunnellate, una grande caduta di 40,19% annu à l'annu. Frà elli, i diapers per i zitelli anu sempre duminatu u voluminu d'impurtazione, cuntendu 63,7%. Duvuta à u fattu chì in l 'ùrtimi anni, u tassu di nascita di u zitellu di China cuntinuò à calà, è a qualità di i prudutti di diaper baby di China à migliurà, ricunnisciutu da i gruppi di cunsumatori mercatu lucale, più riducendu a dumanda di prudutti impurtati. In i prudutti d'igiene assorbenti, "pannolini è qualsiasi altri materiali chì sò fatti di diapers" hè l'unica categuria cù una crescita annu in l'impurtazioni, ma u voluminu hè assai chjucu, è u prezzu di l'impurtazione hè cascatu da 46,94% chì indicanu chì hè sempre duminatu da i prudutti low-end.
Esporta
L'espurtazioni totali di prudutti d'igiene assorbenti ammontanu à 951 500 tunnellate, assai più altu ch'è l'importazione, 12,60% annu annu; u valore di l'esportazione era di 2,897 miliardi di dollari americani, un aumentu di 10,70%, chì mostra i sforzi di l'imprese di l'industria di l'igiene assorbente in Cina per scopre u mercatu internaziunale. I diapers per i zitelli cuntavanu a più grande parte in u voluminu di l'esportazione di prudutti d'igiene assorbenti, cuntendu u 40,7% di u voluminu tutale di l'esportazione.
Salviette umide
Importà
In i primi trè trimestri di u 2023, u voluminu di l'importazione tutale è u valore di l'importazione tutale di salviette umide anu vistu una diminuzione di duie cifre annu à l'annu, è u voluminu tutale di l'importazione di salviette umide era più chjucu à 22 200 tunnellate, in calata di 22,60%, chì hà avutu un impattu più chjucu nantu à u mercatu domesticu.
Esporta
L'esportazione tutale di salviette umide hè stata di 425.100t, in crescita di 7,88% annu in annu. À mezu à elli, i panni di pulizia duminatu, chì rapprisentanu circa 75,7%, è u voluminu di l'esportazione aumentatu da 17,92% annu à annu. L'esportazione di salviette disinfettanti hà sempre cuntinuatu a tendenza discendente. U prezzu mediu di l'esportazione di salviette umide hè assai più bassu di u prezzu mediu d'impurtazione, chì indica chì a cumpetizione cummerciale internaziunale di salviette umide hè feroce.
Tempu di Postu: 24-Nov-2023