Fonte: Fortuna Orientale
I prudutti di l'industria cartaria di a Cina ponu esse divisi in "prudutti di carta" è "prudutti di cartone" secondu u so usu. I prudutti di carta includenu carta di ghjurnale, carta da imballaggio, carta per a casa è cusì. I prudutti di cartone includenu cartone ondulatu è scatule.Scatola pieghevole FBB
Cum'è una parte impurtante di l'industria di l'imballaggio, u mercatu di e scatule di carta ondulata ghjoca un rolu chjave in u sviluppu ecunomicu di a Cina. Cù a crescita costante di l'industria di l'imballaggio cinese è l'aumentu graduale di a dumanda di prudutti di carta da u 2023, u mercatu di e scatule di cartone mostra prospettive di crescita promettenti.
In paragone cù altri indicatori principali di a crescita ecunomica di i Stati Uniti, cum'è l'indicatori principali di l'attività ecunomica di a Camera di Cummerciu, u PMI non manifatturiero, u tassu di disoccupazione, a curva di rendimentu inversa, u rolu indicativu di a dumanda di scatule di cartone nantu à a recessione hè più prubabile d'esse ignoratu, ma questu ùn influenza micca u so valore per l'esperti è i studiosi per determinà u puntu di l'ecunumia in recessione per riferimentu.
A recessione di e scatule di cartone, a so definizione hè a dumanda di prudutti di carta è cartone per parechji trimestri consecutivi di cuntrazione. In tutta l'ecunumia di i Stati Uniti in e recenti recessioni, u fenomenu di a "Recessione di e scatule di cartone" hè guasi sempre in l'ecunumia in recessione prima di a prima "semafora rossa".
U terzu più grande produttore americanu di scatule di cartone, Packaging Corp of America (Packaging Corp of America), hà annunziatu sta settimana, dopu à una calata di 12,7% in u primu trimestre, a più grande calata mai registrata, dopu à u secondu trimestreCartone ondulatuE vendite sò calate di 9,8% annantu à l'annu precedente. Sicondu i dati compilati da FreightWaves Research, una sucietà d'intelligenza di a catena di furnimentu, a US Packaging Corp of America in l'ultimi dui trimestri di u calu cumulativu di e vendite di scatule di cartone hà righjuntu u so più grande dapoi l'iniziu di u 2009.
L'aumentu rapidu di i tassi d'interessu di a Riserva Federale hà smorzatu a dumanda di scatule di cartone, è a dumanda puderia entre in una recessione prulungata. U 26 lucale, cum'è largamente previstu da u mercatu, a Fed hà aumentatu u so target di tassu d'interessu di riferimentu di 25 punti basi à un massimu di 22 anni di 5,25%-5,5% à a so riunione di tassi di lugliu. Finu à avà, dapoi marzu 2022 per apre l'attuale ciclu d'aumentu di i tassi d'interessu dapoi u prucessu, a Fed hà aumentatu i tassi d'interessu un totale di 11 volte, u ritmu u più veloce di aumenti di i tassi d'interessu dapoi l'anni 1980.
U calu dicartone"E spedizioni sò un segnu di prublemi ecunomichi più ampi." Induve hè a recessione?" Danielle DiMartino Booth, CEO di QI Research, hè andata nantu à e piattaforme di e rete suciale per ignurà sarcasticamente i prublemi palesati da a prestazione di e cumpagnie di imballaggio americane.
I Stati Uniti sò in mezu à una "recessione di scatule di cartone", chì puderia purtà à un mercatu di u travagliu più debule è à più pressione nantu à i guadagni di l'imprese, ma puderia ancu purtà à un forte rallentamentu di l'inflazione à a fine di l'annu.
Klein Topper hà dettu in un rapportu di luni, ancu s'è a recessione porta di solitu à a riduzzione di tutti i settori di l'ecunumia, attualmente solu i settori manifatturieri è cummerciali sò diminuiti significativamente. Sicondu l'Associazione di e Scatole di Fibre di i Stati Uniti, questu hà purtatu à una diminuzione di a dumanda di scatule di cartone - un indicatore trascuratu di una recessione chì hà precedutu e precedenti recessioni ecunomiche di i Stati Uniti.
Ancu s'è i Stati Uniti ùn anu micca annunziatu ufficialmente chì l'ecunumia hè in recessione, Knechteling Top hà dettu chì l'ecunumia americana hè attualmente in una "recessione di scatula di cartone", chì puderia purtà à un mercatu di u travagliu più debule, l'imprese sò sottumesse à pressioni di prufittuità più grande. L'investitori puderanu ancu vede bassi rendimenti di u mercatu azionario, soprattuttu s'è a tendenza debule si sparghje à altre industrie cum'è i servizii.
Ma a recessione puderia ancu offre un barlume di speranza per un rallentamentu di l'inflazione, postu chì i prezzi di a fabricazione - cumpresi i prezzi di e scatule di cartone - in i dati PMI di i Stati Uniti sò tipicamente circa sei mesi avanti à l'inflazione.
I dati anu dimustratu chì i prezzi di i cartoni ondulati usati (OCC) in i Stati Uniti sò aumentati per u secondu mese consecutivu in a maiò parte di l'America di u Nordu in a prima settimana di maghju, ciò chì hà fattu cresce u prezzu mediu OCC per u mese. In generale, u prezzu mediu OCC in i Stati Uniti hè aumentatu di $ 12 dapoi ghjennaghju.
Sette di e nove regioni tracciate da P&PW di RISI anu riportatu prezzi OCC più alti à principiu di maghju. In u Sudeste, u Nordeste, u Midwest, u Sud-Ovest è u Pacificu Nord-Ovest di i Stati Uniti, i prezzi di u molo di i venditori FOB sò aumentati di $ 5.
Per l'operazioni naziunali di e cartiere americane, i prezzi di l'OCC sò calati per tutti i gradi di carta sfusa in e zone di Los Angeles è San Francisco. Questa hè l'unica regione induve si dice chì l'offerta supera a dumanda. Per l'OCC è u novu DLK, si dice chì a pruduzzione di carta sfusa ferma stagnante, finu à u 25% in i Stati Uniti.
A scala di u mercatu di l'industria cinese di e scatule di cartone hà righjuntu decine di miliardi di RMB in u 2023, un aumentu di quasi u 10% da l'annu precedente. Questa espansione di a proporzione di u mercatu hè attribuita principalmente à a solida crescita ecunomica di a Cina, à u fiorente settore di u cummerciu elettronicu è à l'industria logistica.
Data di publicazione: 02 dicembre 2023