Chì ghjè u megliu materiale per fà una tovagliola?

A salvietta hè un tipu di carta di pulizia aduprata in ristoranti, hotel è case quandu a ghjente manghja, cusì si chjamatovagliolu.
A salvietta hè nurmalmente di culore biancu, pò esse fatta in diverse dimensioni è stampata cù diversi mudelli o LOGHI nantu à a superficia secondu l'usu in diverse occasioni. À u listessu tempu, a salvietta pò esse goffrata secondu a dumanda, ciò chì a renderà più bella è di alta gamma.

A17
In particulare, i tovaglioli da cocktail sò assai populari è largamente usati. I tovaglioli da cocktail sò picculi tovaglioli usati per occasioni speciali cum'è matrimonii, baby shower, addio al nubilato, cocktail party è altri eventi simili.
Siccomu i tovaglioli sò in cuntattu direttu cù a nostra bocca, duvemu esse assai più attenti à sceglieu rotulu parentale per fà tovaglioli.
Per a nostra salute, hè megliu sceglie tovaglioli chì utilizanu100% materiale di pasta di legnu vergineDapoi avà, i tovaglioli sò ancu prudutti da materiale di polpa di paglia parzialmente mischiata chì hè più economica per ottene una migliore efficienza ecunomica.
Dunque, quandu cumpremu a salvietta, assicuratevi di sceglie una marca cunnisciuta è fate attenzione à e parolle "materiale: 100% polpa di legnu vergine" nantu à l'imballu.

A18
A nostra salviettarollu di i genitoripò fà grammatura da 12 à 23,5 g cù 1-3 strati secondu i requisiti di i clienti, cù macchina di riavvolgimento, convenientu per u cliente è migliurà l'efficienza.
Per a larghezza di u rotulu di a tovagliola, basta ch'elli sianu in a gamma di a macchina di 2700-5560 mm, hè bè di pruduce.
I tovaglioli sò generalmente prudutti senza incollaggio o riempimentu, ma a pruduzzione di carta culurata deve esse aghjunta in modu apprupriatu cù materiali culurati.
E caratteristiche di a salvietta sò dolce, assorbente, senza polvere, i requisiti di a salvietta in rilievu devenu esse di mudellu in rilievu chjaru è avè una certa fermezza. Tutta a salvietta deve esse piatta è senza rughe, è a carta à doppiu stratu deve esse attaccata l'una à l'altra dopu a goffratura, micca faciule da separà.

Dopu l'immersione, a salvietta fatta cù polpa di legnu vergine à 100% deve esse capace di alzassi sana, alcune ponu ancu resiste à a trazione, dopu esse stata immersa è strizzata, ùn ci hè micca danni evidenti quandu hè aperta. Tuttavia, s'ella hè carta riciclata o altri materiali di scarsa qualità, a salvietta si trasformerà subitu in scoria dopu esse stata immersa in acqua, ciò chì avarà un cattivu sensu dopu l'usu.

 


Data di publicazione: 10 d'aprile 2023